wtorek, 5 grudnia 2017

Coś z niczego - bombki w ubrankach :)

 Witajcie Kochani po wielkiej przerwie :) Z ogromną przyjemnością życzę Wam cudownego  mikołajkowego dzionka! Dużo radości i wspaniałych chwil z dobrymi Aniołami! Długo mnie nie było, ale tak to już jest w życiu jak nie zdrowie szwankuje to brak czasu....
Ale nie chce o tym co wielu z Was doskwiera, bo jak mój kochany przyjaciel mówi od narzekania jeszcze nikt nie poczuł się lepiej!
Dziś odwiedzam Was z pomysłem na nowe bombki, często jest tak iż stare się znudzą lub od użytku podniszczą. Postanowiłam je odnowić ubrankami wydzierganymi szydełkiem z białej bawełny, a oto efekt:)
Powstało tez kilka biało- złotych aniołków, mogą być ozdobą choinek, stroików, czy posłużyć jako aplikacje. A jak u Was przygotowujecie się do Świąt ? U mnie zaczyna pachnieć pierniczkami i w weekend będę dekorować. Efekty dekoracji pierniczków i ciasteczek zobaczycie w następnym poście, wraz z sprawdzonymi przepisami! Ściskam Was mocno i bardzo dziękuję za wszystkie wiadomości i zapytania. Jesteście kochani <3































21 komentarzy:

  1. Bombki w ubrankach. Szykuje się sroga zima? ❄❄❄☃ Może zrekompensuje to zapach świątecznych pierników? 🌝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej niech im bedzie cieplutko 😉 słyszałam że grypa już szale, wyobrażasz sobie kaszlący bombki? Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia 💟

      Usuń
  2. Fajnie, ze wróciłas :) Bombki mają super wdzianka :) Ja też dwa dni temu pierniczki piekłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę że Jesteś 💟 pozdrawiam cieplutko i życzę miłego😍

      Usuń
  3. O jak miło Cię czytać :-) Super aniołek i ubranka na bombki. Ja tez coś w tym guście robię, no ale nie tak piękne jak Twoje :-) Oj narobiłaś mi smaku na pierniczki, mniam, Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również miło Marzenko😁 Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownego dzionka 💟

      Usuń
  4. Pięknie ubrałaś te bombeczki! A aniołki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu! Wspaniały pomysł na odnowienie Bombeczek, Aniołki są Urocze, A pierniczki apetycznie wyglądają - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana 💟 jak miło Cię widzieć w moich skromnych progach 😊 Pozdrawiam cieplutko i życzę cudnosci dla Ciebie 💟

      Usuń
  6. Mniam, mniam pierniczki.
    Moje bombeczki srebrne już dawno zarysowały się i opatrzyły , też mają od kilku już lat szydełkowe ubranka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana 😁 Pozdrawiam cieplutko z mokrego i zimnego Poznania 😍

      Usuń
  7. Bardzo fajny pomysł na ubranka dla bombek. Miło Cię znów czytać i oglądać twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i cieplutko pozdrawiam w ten wyjątkowy dzień 😍niech będzie dla Ciebie wspaniały 😍

      Usuń
  8. Świetne ubranka :) A te aniołki - śliczności :) I przepyszne pierniczki... mniam... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eluniu, ale świątecznie u Ciebie - tyle piękna!
    Fajnie, że jesteś z powrotem.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombkowo, piernikowo, korzennie - w końcu Święta BN takie muszą być:))
    Piękne ubranka na bombki.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu, jak miło, że wróciłaś do blogowania. Bombeczkowe ubranka przepiękne, fajnie znów Cię odwiedzić :)
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny aniołek :) Ja dwa dni temu upiekłam ciastka, ale moi domownicy połowę zjedli. Będę musiała jeszcze więcej upiec.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombeczki w ubrankach to świetny pomysł, aniołek cudowny! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ubranka na bombki!!! Przepiękny aniołek!!!Przepyszne pierniczki!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń