czwartek, 16 czerwca 2016

"Serduszko puka w rytmie cha - cha..."


Dzień dobry Kochani:)
Słonko za oknem i na buzi, mam nadzieję że i u Was ? Tak czy siak dzielę się z Wami tą pozytywna energią i życzę cudownego dzionka! Dziś znowu powrócił temat serduszek, ale czym było by nasze życie bez miłości? Tej matczynej, ojcowskiej, siostrzanej, braterskiej, przyjacielskiej, bezinteresownej i zakochanych? U mnie dziś Maria Koterbska i jej piosenka:) Pozdrawiam cieplutko <3 




                  ....."Serduszko puka w rytmie cha - cha

                         Miłości szuka w rytmie cha - cha".... 






































 Jeśli podoba wam się coś co wyszło z pod mojego szydełka, igły, drutów i chcielibyście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu - artjonka@onet.pl

Bardzo dziękuję za komentarze pod ostatnim postem tu na blogu i Fb!!! Dodajecie mi skrzydeł ! 

86 komentarzy:

  1. Przepiękne serduszka! Ja czekam na zbiory lawendy i też będę robiła jakieś małe serduszka - poduszeczki ;)
    Zastanawiam się nad jakąś konkretną formą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia i czekam na efekty:)) Bardzo dziekuje i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  2. Pozytywna energia trafiła i do mnie :) a serduszka prześliczne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę niech już tam zostanie i humor poprawia :)) Pozdrawiam <3

      Usuń
  3. To są serduszka z lawendą czy innymi ziołami?
    Ślicznie wyglądają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serduszka :-) Piękne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są, bardzo lubię haft wszelaki więc dla mnie bomba i koroneczki szydełkowe rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tez bardzo lubię hafty i często nimi ozdabiam prace :)) Dziekuje i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  6. Są bardzo wdzięczne , takie eteryczne...a ja przyznam,że serduszek nie lubię za specjaline szyć, a raczej wywracać:))
    Twoje oczywiście ozdobione szydełkiem-cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm czyżbyś miała ten sam problem co ja ?? :)))Bardzo dziekuje i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  7. Śliczności Eluniu, bardzo mi się podobają te serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie szyje, ale u Ciebie zawsze mogę podziwiać śliczne szyjątka :) Jak serduszka to serdecznie pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ pięknie w Twojej duszy gra... stąd takie urocze serduszka :)
    Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Eluniu! Prześliczne są te Twoje serduszka, mnie najbardziej zauroczyło to z beżową kokardką. Elu masz rację cóż byłby wart świat bez miłości - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu gdzieś jesteś bardzo daleko, ale czuję że bliska memu sercu !! Dobre Anioły wyczuwam na odległość i bardzo Ci dziękuję że Jesteś !!! Kiedyś ktoś powiedział mi - Elu postaraj się żyć tak byś nie musiała przepraszać!!! To bardzo trudne i trzeba stale się mieć na baczności, ale czuję że Ty właśnie taka jesteś !!! Sciskam mocno i życzę dobrego weekendu <3

      Usuń
    2. Eluniu! dziękuję Ci za tak cudowne słowa jakie o mnie napisałaś,Jesteś kochana ale nie wiem czym sobie na takie cudowne słowa zasłużyłam jest zwykłą tak jak wielu innych ale sprawiłaś że się rozczuliłam - Pozdrawiam Cię cieplutko i miłego Weekendu Ci życzę

      Usuń
    3. Krysiu ja wiem swoje!! Ściskam mocno i sercem z Tobą!! Dobrego weekendu ❤

      Usuń
    4. Eluniu! Dziękuję, Również Cię ściskam serdecznie i miłego Weekendu Ci życzę

      Usuń
  11. Piękne ,te kwiatowe hafciki i obramowania szydełkowe :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziekuje i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  12. Elu kochana, śliczne te Twoje serduszka, a najbardziej zauroczyło mnie to obszyte żółtą koroneczką.
    U mnie tez słońce świeci, ptaki śpiewają i radość panuje - dzielę się nią z Tobą i przesyłam same dobre myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pogoda dziś się popsuła, obudziły mnie grzmoty i deszcz! Podeślij Kochana odrobinkę słonka:))) Sciskam i pozdrawiam cieplutko<3

      Usuń
  13. Serduszka są świetne! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziekuje i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  14. Cudowne te Twoje serduszka :) Takie proste hafty w bardo efektownej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziekuje i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  15. Cudowne są te Twoje serduszka! I takie delikatne. Piękne hafty i wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziekuje i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  16. Jeszcze nie jedno piękne serduszko pokarzesz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziekuje i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  17. kolejne piękne dzieła :) szczególnie urocze jest to z żółtą koronką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziekuje i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  18. Piękne serduszka, śliczne hafty. Przesyłam również dużo uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziekuje i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  19. Ależ wysyp pięknych serc ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziekuje i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  20. Myślę, że serduszek nigdy za wiele. Patrząc na nie nie można nie pomyśleć o miłości. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziękuje, tak pięknie powiedziane :) Niech ta miłość rozsiewa się po całym świecie !! pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  21. Urocze serduszka, a to z kokardką w kropki - cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziekuje i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  22. Ja też uważam, że serduszek nigdy za wiele! Piękne hafciki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorze że na świecie sa dobre Anioły jak Ty Małgosiu!!! Cieszę się że Cie poznałam, dziekuje i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  23. Sliczne serduszka, bardzo delikatne, romantyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo urocze serduszka.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocze, bardzo starannie i pięknie wykonane :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziekuje, sprawiasz że uśmiech powstaje choć boli głowa !!! pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  26. Jeże bardzo lubią serduszka czasem w takie mięciutkie wbijają swoje zmęczone igiełki, a serce to zmęczenie zabiera.
    śliczne Elu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziekuje!!! Choć następnym razem proszę o pozostawienie imienia lub inicjałów !!! pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  27. Jak zwykle, przepiękne serduszka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monisiu bardzo dziękuję i pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  28. Pięknie tu, dobrze że zaglądnęłam, dziękuję za komentarz u mnie na blogu Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Serduszka świetne. Teraz już wiem, jak je robisz, więc tym bardziej podziwiam sposób w jaki powstają, a nie jest to łatwe, przyznaję szczerze prosząc o wybaczenie "tego z kiedyś". Rób je nadal bo mają w sobie moc, której tak wielu potrzeba, a tak niewielu dane jest ją dostać. Słoneczko powiewem wiatru Ci przesyłam, by jak najprędzej dotarło.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Danusiu słonko do mnie dotarło, choć wczoraj obudziłam się grzmotem, a później do wieczora było szaro i padało! Może jakieś grzyby pojawią się u nas? Susza w Wielkopolsce niemiłosierna!! Dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa, pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka i uśmiechu na twarzy ❤

      Usuń
  30. Zachwycające są te serduszka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  31. these are really beautiful. so well stitched and neatly sewn together!! i love me some positive energy!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie są cudne !!! Takie romantyczne i delikatne. Pięknie je ujęłaś na zdjęciach. Miłego weekendu !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny pomysł,a Koterbską uwielbiam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczne, delikatne i subtelne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne serduszka. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne są te Twoje serduszka Elu! U nas dziś słońce i deszcz na zmianę, do tego baaardzo gorąco. Byłoby pięknie gdyby nie wiało tak potwornie. Mam nadzieję, że weekend będzie spokojniejszy. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie są niezwykłej urody, ale to z żółtymi dodatkami takie radosne...

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne sa Twoje serduszka, hafcik perfekcyjnie wykonany, wporwadza w idealny ciepły nastrój :) Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Eluniu, cudne, po prostu cudne są te Twoje serduszka. Takie delikatne i urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  40. klimatyczne, piękne serduszka :) zaraz się tak pięknie i sielsko zrobiło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładne serduszka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale piękniste te serduszka zazdroszcze talentu zapraszam w moje skromne progi http://artjonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie serduszka świetne są na każdą okazję. Na prezent, do dekoracji kuchni, pokoju itp, itp. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie pukają te serduszka!!
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczne serduszka :)Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  46. Niesamowite serduszka :-) Prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj serdecznie u CIEBIE na blogu. Przede wszystkim bardzo Ci chcę podziękować za komentarze, które zostawiasz u mnie. Jest mi bardzo miło, bo.. cieszę się każdą nową osobą na blogu. Dziękuję :) Postaram się i u Ciebie bywać. Raz jeszcze dziękuję i zapraszam Cię częściej w moje strony. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne serduszka i na pewno bajecznie pachną :-)

    OdpowiedzUsuń