wtorek, 10 maja 2016

Coś z niczego - letnie bransoletki ...


Witajcie kochani wieczorowa porą :))
Od wczoraj chodzę po domu i zbieram pozrywane koraliki, zapomniane kolczyki , jakieś pojedyncze zawieszki itd. Po prostu sprzątam i  tworzę na nowo :) Jak każda kobieta lubię biżuterię, wiosną i latem ubieram ją częściej. Różne kreacje i różne potrzeby:) pozbierałam trochę tych zapomnianych "śmieci" i oceńcie sami co z tego powstało:) Koralowa bransoletka to stare korale + dwa przezroczyste kwadratowe koraliki i srebrna  zawieszka od łańcuszka :). 









 Kolejna to resztka uratowanych płaskich koralików w pastelowych kolorkach , same w sobie są tak piękne że uznałam iż będzie bez zbędnych ozdób... 










 Kolejne koraliki to naprawdę starocie połączone z nowszymi. Kiedyś zerwane i zapomniane ... Czerń i brudne złoto to jedna z wielu moich ulubionych kombinacji...










 Kolejna bransoletka powstała z połączenia ceramicznych koralików i dwóch srebrnych zawieszek z bardzo starych kolczyków :) 










 Ostatnia z zbieranych "śmieci " to szrotka , która świetnie skomponuje się z innymi szarymi bransoletkami:) Koraliki są ponawlekane na przezroczystą gumeczkę biżuteryjną, do kupienia w pasmanteriach. Mam nadzieje, że się Wam spodobały, może kogoś zainspiruję do działania ? Napiszcie do mnie, zapraszam :) 








A na koniec mała prezentacja bransoletek które haftowałam wełną, muliną lub koralikami.... Dziękuję bardzo za wszystkie ciepłe słowa tu na blogu i na Fb, Jesteście Kochani !!! Sprawiacie,że dostaje skrzydeł:) Pozdrawiam i pozytywną energią się z Wami dzielę :))









































 Jeśli podoba wam się coś co wyszło z pod mojego szydełka, igły, drutów i chcielibyście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu - artjonka@onet.pl

44 komentarze:

  1. Masz talent, tak pięknie dobierasz koraliki, kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i pozdrawiam cieplutko , kociaki tez <3

      Usuń
  2. Wszystkie piękne:) Ja za biżuterią nie przepadam tylko kolczyki lubię i to długie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basieńko i dziękuję za odwiedzinki:)) No tak nie wszyscy muszą lubić biżuterię :) Rozpędziłam się ciut hihi . Ale dobrze, że jesteśmy różni bo świat jest kolorowy :) Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  3. Naprodukowałaś moc pięknych bransoletek. Bardzo podoba mi się wykorzystanie kolczykowych zawieszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nic sie nie zmarnuje :))) A swoja drogą mnie tez się podoba i jutro wyruszam do ludzi w tych kolorkach :))) Sciskam i pozdrawiam cieplutko i dziekuję <3

      Usuń
  4. Super!😊 Szkoda, że nie jestem kobietą 😉 Coś bym dla siebie wybrał. 😜

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że chcesz byc miły i dlatego takie komplementy :) ale myślę że jako facet , to kompletnie Cie te koraliki nie interesują, nie żałuj, jesteś na tym blogu jedynym rodzynkiem wśród obserwatorów tego bloga , same piękne kobiety wkoło Ciebie kowboju :)) Pozdrawiam serdecznie :))) No i oczywiście dziekuję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Wy Panie stroicie się dla mężczyzn, czy żeby wzbudzić zazdrość koleżanek? 😳 Chcę więc wiedzieć w co się stroicie i ile to was kosztuje pracy. 😊 I doceniam to! 😺 A Tobie Elu naprawdę szczerze gratuluję pomysłowości i talentu. 😊

      Usuń
    2. Co za prymitywne myślenie mężczyzn, dla mężczyzn, koleżanek hmmmm.. A nie przyszło Ci do głowy ze dla samej siebie? By poczuć się lepiej? Piękniej? Malo jaki facet potrafi zauważyć podcięte końcówki, a koleżanki maja swoje sprawy! Czyli byłam u fryzjera by poczuć sie lepiej i by włosy nabrały blasku, lepiej sie układały😊 Dziękuję za uznanie i wpisy , miłego dzionka dla Ciebie Marianku, pozdrawiam Cię Rodzyneczku❤

      Usuń
  6. No no kochana świecie Ci wyszły : ) Wszystkie piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i cieplutkie pozdrowienia ślę ❤

      Usuń
  7. Cudowne, wszystkie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne bransoletki z duszą :) ja wolę nosić naszyjniki. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu każdy ma swoje;) i dobrze bo świat jest kolorowy :) Pozdrawiam cieplutko i dziekje za miłe odwiedzinki <3

      Usuń
  9. Swietne, aż trudno wybrać najładniejszą. Najpierw myslałam, że jednak te korale, ale potem obejrzałam szarą i te turkusowe i tę z granatowym haftem... :) Chyba też zrobię przegląd w koralikach, jak tylko znajdę trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak polecam sprzątanie z tworzeniem czegoś nowego :) na Fb dostałam wyzwanie , hmmmm idę myśleć :))) Pozdrawiam cieplutko dziękuje za wizytę i komentarz no i pozytywną energią się dzielę życząc miłego dzionka <3

      Usuń
  10. Co prawda sama nie noszę biżuterii, ale bardzo lubię ją oglądać. Twoje bransoletki bardzo mi się podobają, prostota i kolory dodają im elegancji. Piękne :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję Jolu😊 ja jestem co je uwielbia robić i nosić, czasem nawet potrafię zależeć cały zestaw😊 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię czasem odświeżyć jakieś przedmioty albo nadać im drugie życie... stworzyć coś z niczego ;)
    ta niebieska koralikowa bransoletka baaardzo mi się podoba! Ta zawieszka idealnie do niej pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😊 sprawiłaś mi ogromną radość ❤ też ją bardzo lubię, a dzisiaj zobaczyłam ciekawe polaczenia kolorystyczne i jutro będę testować 😊 pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  13. Ależ hurcik :) Ja stawiam na niebieskiego konia :) Ta niebieska z koralików skradła moje serce :) Pozdrówka dla Ciebie Elu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz i odwiedzany😊 no to chyba ta niebieska wygra, bo ma wzięcie 😊 pozdrawiam i życzę kolorowych snów 😊

      Usuń
  14. Wszystkie bransoletki ładne , ale te koralikowe naj naj :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję i pozdrawiam cieplutko posyłając duża dawkę pozytywnej energii :)

      Usuń
  15. Nie nazwałabym tego śmieciami, wyszły cudne bransoletki, które zadowolą każda, nawet wymagająca kobietę :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :))) Bardzo mi miło ;) pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  16. Urocze Twoje bransoletki. Co jedna to piękniejsza.Ja bardzo lubię bransoletki tylko przy mojej pracy srebrne btanzoletki rozrywam .Muszę sobie zrobić. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu bardzo dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz 😊 pozdrawiam i daj znać co tam ciekawego zrobiłaś w tym temacie😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne bransoletki...moimi faworytkami są szara z czarna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się :) Długo się im przyglądałam i chyba szara najbardziej wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Każdy ma swoje upodobania :) Bardzo dziekuje za odwiedzinki , pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  20. Wszystkie są piękne i jak świetnie i pomysłowo wykorzystałaś starą biżuterię. Najbardziej podoba mi się pierwsza bransoletka i ta haftowana wełną. Takie trafione w 100 % w mój gust. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne :) Szczególnie ta czarna ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne bransoletki. Te ostatnie są moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałą kolekcję stworzyłaś. Każda ma coś wyjątkowego w sobie:))

    OdpowiedzUsuń