wtorek, 5 kwietnia 2016

Jakie torby, torebki, kopertówki, kosmetyczki ? Wszystko i co w duszy zagrało.... Rekodzieło....

Wtorek..... Dzień dobry Kochani :)

Aromatem kawy dziś Was kuszę  pobudzając zmysły i duszę, wiosenny uśmiech posyłam, pozytywną energie rozsyłam ! Chwytajmy cudowne chwile, ile pomieszczą dłonie!! Miłego dzionka i dziękuję za odwiedziny :)
Teraz do dzieła bo kawa się skończy a ja literki mam w rozsypce:)). Kolejny raz wracam do torebek, to jeden z ulubionych tematów. Dziergam, szyje, haftuje i co tam w duszy zagra :). Kiedyś usłyszałam od pewnej kobiety: " ta torebka zmieniła moje życie". Czy to możliwe? Hmmm... myślę, że tak bo jeżeli wymarzona torebka staje się Twoja, a trzymając ją w reku nasza pewność siebie wzrasta - to nie jest to magia, która zmienia świat kobiet? Od dziecka lubiłam buty i torebki, pisałam o tym we wcześniejszych postach. Dziś mam ich stale za mało i pewnie wiele z Was też tak ma:))) Przecież prawdziwa dama nie może jednej torebki nosić do wszystkiego! Mężczyźni nie potrafią zrozumieć dlaczego kobiety tak bardzo kochają torebki, ale jeszcze bardziej nie rozumieją, że nam nie przystoi nosić wszystkiego w kieszeniach! Zazwyczaj też przy sobie mamy dużo więcej niż panowie. Często słyszę od panów zapytanie " co ty tam nosisz? granaty?" :))) Dziś już się nie tłumaczę tylko marzę o kolejnej:)))
Ostatnia,  która uszyłam i wyhaftowałam powstała z myślą o letnich bucikach:). Umieściłam na niej kawałeczek łąki za, którą tęsknie całą zimę...






































 Kolejna to codzienny worek po chlebek lub inne zakupy:) Nie lubię chodzić z zwykłymi ''reklamówkami", są brzydkie i wpijają się w donie !














                                                ...a teraz wcześniejsze moje prace, torebki kopertówki i kosmetyczki..











































































































 Jeśli podoba wam się, coś co wyszło spod mojego szydełka, igły, drutów i chcieli byście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu- artjonka@onet.pl







8 komentarzy:

  1. Moja matka też coś podobnego robiła. Kiedyś zrobiła dla swojej synowej a mojej bratowej. Jak zobaczyła to jej koleżanka też taką chciała mieć.Na to bratowa odpowiedziała: "moja teściowa nie zrobi". Oczywiście skłamała, ale czy któraś z Was drogie panie chciałaby, żeby koleżanka przy biurku obok miała coś bardzo podobnego? Liczy się niepowtarzalność i oryginalność, a to właśnie widzę Elu w Twoich torebkach. I czasami dla takich rzeczy chciałoby się być kobietą. ;) Może jednak Elu pomyślisz o czymś dla panów? Czekamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Marysiu , myślę i to bardzo :) Wszystkich was kocham i szanuję ! w szczególności tak wiernego czytelnika jak Ty :) Dziekuję za odwiedzinki i wpisy , za te ciepłe słowa i wiarę we mnie której czasem nie mam ... Dziekuję ze JESTES!!!

      Usuń
  2. Kochano siostrzyczko pokazujesz twoją duszyczkę i nie powtarzalność ,w tym co robisz widać na każdym kroku umiejętność i dar który posiadasz przesyłam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak siedziałyśmy przy kawie i się mazałam, powiedziałaś mi uwierz w siebie bo robisz cuda !! Hmmm,,, ciągle gdzies jeszcze z tym walczę a Ty jedna wiesz jak bardzo jestem krucha ... Dziękuje za Twe ciepłe słowa i to, że wierzysz ze mnie !!! Za to że JESTES!!! Buziaki!!!

      Usuń
  3. <3 <3
    Twój Jeż

    OdpowiedzUsuń
  4. ALeż piękna kolekcja ! Napatrzeć się nie mogę ! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tworzysz ! Lubie artystyczne dusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauroczyly mnie sa cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń