niedziela, 20 marca 2016

Coś co kochamy - Sówki... Witam was Kochani w zaciszu domowego ogniska z szydełkiem w dłoni:).

Sówki...
Witam was Kochani w zaciszu domowego ogniska z szydełkiem w dłoni:). Nie wiem czy to starość mnie dopada, czy też przesilenie wiosenne, ale dzierganie najlepszym lekarstwem na całe zło ....
Niemniej bez względu na wszystko pragnę wam  życzyć przemiłej wiosny, a dziergającym weny twórczej i by wszystkie pomysły realizowały się bez trudu:)
Dziergane sówki zrobiłam na drutach, szydełku, ozdobiłam haftem i filcem....





                                                                                        "Sowa mądra głowa"





                                                                               "Sowa huczy, choć ją nikt nie uczy"






                                                                      "Każdy bierze swoją sowę za sokoła"
                                                                                          




                                                             "Gdzie lata sokół,nie latać tam sowie"

              








                                                                    "Na orłowym gnieździe zorleje i sowa."



















                                                            "Każda sowa głupia w dzień"
                                                                                A.Fredro








"Bajka o sowie"
Aleksander Fredro

Głupie wszystkie ptaki! -
Rzekła sowa.
Na te słowa
Jaki taki
Dalej w krzaki;
Miłość własną na i ptak.
Ale śmielszy stary szpak
Gwiznie, skoczy
Jej przed oczy
I zapyta jejmość pani,
Z jakich przyczyn wszystkich gani.
- Boście ślepi. - Bośmy ślepi?
A któż widzi lepiej?
- Ja, bo bez słońca pomocy
Widzę w nocy. -
Na to odrzekł stary szpak:
- Widzieć zawsze wszystkim wspak
To nie chluba,
Sowo luba.
Możeś mądra - niech tak będzie,
Lecz twą mądrość kryje cień,
A tymczasem słychać wszędzie:
Każda sowa głupia w dzień!
                                                                               
 

  Jeśli podoba Wam się , coś co wyszło spod mojego szydełka, drutów, igły i chcieli byście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu - artjonka@onet.pl

.

     

 












2 komentarze:

  1. "Sto­noga przyszła do mądrej so­wy po radę, bo od kil­ku dni czuła we wszys­tkich stu no­gach ok­ropny ból. So­wa rzu­ciw­szy okiem na bied­ne­go sko­rupiaka, orzekła fi­lozo­ficznie:
    -Ty masz za dużo nóg; gdy­byś była myszą, miałabyś tyl­ko czte­ry no­gi, a tym sa­mym tyl­ko część te­go bólu.
    -Wspa­niała diag­no­za - ucie­szyła się sto­noga - A te­raz po­każ mi, jak mogę się przek­ształcić w mysz?
    -Daj mi spokój ze szczegółami wy­konaw­czy­mi - od­parła so­wa - Ja tu­taj wy­tyczam tyl­ko ogólny kieru­nek zmian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję !!! Nie znałam, ogromna radość :) Bardzo dziekuję i zapraszam częściej :)))

      Usuń