piątek, 8 maja 2015

Moje pasje, inspiracje , świat poduszek...


 


Poduszki rozłożone na kanapie czy sofie zawsze zachęcają do odpoczynku, bardzo je lubię w moim domu! Często powstają nowe , przyroda i pory roku inspirują mnie do działania :) 
 Maj .. A z nim tyle nowości .Niepoprawna romantyczka i marzycielka skończyła dziś kolejną podusie :)))

 Poduszka zrobiona na drutach z bawełnianej włóczki , ozdobiona szydełkiem...










                                                                           *




   
   
                                                                           *

                       Te podusie powstały wcześniej i maja swoich właścicieli :)))

                                     Dziękuję...



































                           
                                                                cdn

2 komentarze:

  1. Padlam...CUDO nie poduszka.
    Oczywiscie chodz mi o ta pierwsza bawelnana.
    Czy mozna poprosic o wzor?
    U mnie znajdzesz wzory do kilku robionych na szydelku.
    Uwielbiam je mam spora kolekcje.
    marzena@police.pl
    Pozdrawam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuje poszukać wzór i wykonani, jak znajde to podeślę :) Pozdrawiam cieplutko i dziekuję <3

      Usuń